Telefonos E-ügyfélszolgálat - 184-es hivószámról elérhető kényelmi funkciók (1-3.)
Lehetősége van arra, hogy a készülékére érkező hívásait átirányítsa hangpostájára vagy egy tetszőlegesen megadott hívószámra. (Átirányítás esetén a többletköltség a hívott felet terheli!). A 184-es hívószámon elérhető telefonos E-ügyfélszolgálaton aktiválhatók az alábbi funkciók:
Hívásátirányítás feltétel nélkül
Az előfizető, ha távolléte miatt nem tudja fogadni az állomására érkező hívásokat, átirányíthatja azokat egy aktiváláskor megadott másik távbeszélő állomásra. Aktív hívásátirányítás alatt a bejövő hívásokat a központ minden esetben a megadott távbeszélő állomásra kapcsolja. A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.
Hívásátirányítás foglaltság esetén
Az előfizető, aki a távbeszélő állomásának foglaltsága miatt nem tudja fogadni az érkező hívásokat, átirányíthatja azokat egy aktiváláskor megadott másik távbeszélő állomásra. Aktív átirányítás alatt a központ csak azokat a hívásokat továbbítja az aktiváláskor megadott távbeszélő állomásra, melyek az előfizető távbeszélő állomásának foglaltsága alatt érkeznek, a többi hívást az előfizető távbeszélő állomására kapcsolja. A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.
Hívásátirányítás „nem felel” esetén
Az előfizető azokat a hívásokat, amelyekre megadott időn belül (30mp) nem felel, átirányíthatja az aktiváláskor megadott másik távbeszélő állomásra. Aktív átirányítás alatt a központ csak azokat a hívásokat irányítja át az aktiváláskor megadott távbeszélő állomásra, melyek csengetik az előfizető távbeszélő állomását, de a megadott időn belül nem veszik fel a kézibeszélőt.
A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.
Telefonos E-ügyfélszolgálat - Készülékfüggő funkciók (4-8.)
A Hívásvárakoztatás rövid hangjelzésekkel figyelmezteti, hogy valaki beszélgetés közben hívja Önt. A hívó foglalt jelzés helyett ilyenkor csengetést hall.
Éppen aktív hívását bármikor tartásba helyezheti, és utána anélkül tárcsázhat újra, hogy az előző hívás megszakadna.
Copyright © 2015 HWR-Telecom Kft. Minden jog fenntartva.